به امید بهار..

این وبلاگ له اظلاع رسانی اخرین اخبار و تحلیل های حامیان گفتمان بهار خواهد پرداخت
لطفا با لینک وبلاگ ما را در گسترش حرکت خود یاری دهید

آخرین مطالب

یک هشدار !

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

اغراق نیست اگر گفته شود بزرگترین خدمت دکتر احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوریش به کشور و نظام ، کنار زدن پرده های نفاق ، دورویی و تزویر از چهره بسیاری از دنیاطلبان ، منافقها ، مدعیان و  دکان داران ارزش مداری و آشکار نمودن ماهیت و افکار واقعی آنها بود .

حقیقتاً در هیچ دوره ای از انقلاب مانند برهه کنونی ، صفها اینگونه شفاف و بر اساس میزان ایمان و خلوص و به تبع آن بصیرت و معرفت افراد ، از هم جدا نشده بود . صف قدرت طلبان ، صف منافقین ، صف دکان داران ارزشها ، صف احمقها ، صف متحجرها و ... 

دلیل این اتفاق را خود رئیس جمهور به شیوایی توضیح می دهد : « راه افشا و دریدن پرده جبهه نفاق ، ایستادگی بر اصول ، ارزش‌ها و راه مستقیم الهی است . وجود جبهه نفاق اولین مشکل بشریت است . راه افشا و دریدن پرده جبهه نفاق ، ایستادگی بر اصول ، ارزش‌ها و راه مستقیم الهی است . جبهه نقاق در طول تاریخ موجب سستی ، تردید و انحراف در جبهه حق و ملتها شده است . ملت ها و اقوام گوناگون هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند اما آنچه انحراف و تفرقه ایجاد می‌کند و برای بشریت خطر محسوب می‌شود وجود خط نفاق است . »

هیچ چیزی مثل قرار دادن افراد در موقعیت انتخاب بین عدل و ظلم و اصول و ارزشها و دنیا - به ویژه وقتی دنیای فرد در خطر از دست رفتن است - نمی تواند  ایمان ، اخلاص و بصیرتشان را محکی اساسی زده و خلوص آن را آشکار نماید . رئیس جمهور با پافشاری بر اصول و ارزشها ، در حد توان و ایمانش ، جماعتی از قبایل مختلف با شعارها و تابلوهای رنگارنگ و متفاوت و بعضاً متضاد را در موقعیتها و بزنگاههای سخت این انتخاب قرار داد و متاسفانه اکثریت امتحان خوبی پس ندادند .

و اکنون بعد از ۸ سال با نزدیک شدن به زمان تجدید انتخاب ِ نگاه مدیریتی حاکم بر کشور ، می بینیم که صفی طولانی و رنگارنگ از اصناف و طیفهای مختلف که خط دنیا را به جای عدالت انتخاب کردند ، در مقابل جبهه عدالت طلبان شکل گرفته و نبرد این دو جبهه به اوج خود رسیده است .

آنقدر تقابل سنگین شده گویی جبهه داخلی مخالفین عدالت با جبهه بین المللی مخالفین عدالت با هم بسته اند و تقسیم کار کرده اند جهت شکست دادن و حذف جبهه عدالت طلبی و چون فطرت سالم هیچ انسانی باطل را نمی پذیرد و اینان هم حقی در چنته برای عرضه به ملت ندارند به حربه قدیمی بی حیثیت کردن و مشروعیت زدایی از جبهه عدالت طلبان و ناامید کردن مردم از کارآمدی و برحق بودن آنان برای آسانتر شدن حذفشان ، روی آورده اند .

غرض از بیان این مطالب اینکه

برای ادامه این نبرد و پیروزی بر دشمنان جبهه عدالت طلبی نیاز به رئیس جمهوری است که  این ویژگی غربالگری در او هم به قویترین شکل وجود داشته باشد یعنی اهل پافشاری بر اصول باشد تا بعد از مرحله جدا شدن صفها و روشن شدن ماهیت ها ، وارد مرحله ریزش و پاکسازی شده و نظام از لوث وجود این دنیامداران و این دکان داران تا حد ممکن پاک شود

و گرنه

این وسعت و تنوع جبهه مخالفین جبهه عدالت طلبی نشان می دهد که غده های آلوده دنیاطلبی و ضعف ایمان و بی بصیرتی و حماقت رشد نسبتاً زیادی در پیکره نظام داشته است. اگر رئیس جمهوری حاذق و با ایمان و ادامه دهنده خط عدالت طلبی ، ادامه درمان را بر عهده نگیرد خط اشرافی گری و نفاق چه مستقیماً چه به واسطه عناصر ظاهرالصلاح بی بصیرت ِ قابل مدیریت ، خواهد توانست دوباره بر امور کشور مسلط  شود و این یعنی آغاز همان برنامه ای که چندی پیش باهنر از آن خبر داده بود : ریشه کنی و حذف همیشگی عدالت طلبان منحرف !؟ و محارب !؟ از صحنه مدیرت کشور . بعد از آن باید استقرار یک دولت عدالت محور و مردمی و محقق شدن آرمانهای انقلاب و امام و شهدا را چیزی شبیه به یک رویا و افسانه دانست و این یعنی ....  

اللَّهم إِنا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقدَ نَبینَا صَلَوَاتکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِینَا وَ کَثرة عَدُوِّنَا وَ قِلّةَ عَدَدِنَا وَ شِدّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهر الزمَانِ عَلَیْنَا فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَعِنّا عَلَى ذَلِکَ بِفَتحٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ وَ بِضُرّ تَکْشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلْطَانِ حَقٍّ تُظْهِرُه وَ رَحْمَةٍ مِنْکَ تُجَلِّلُنَاهَا وَ عَافِیَةٍ مِنْکَ تُلْبِسُنَاهَا بِرحمتِکَ یَا أَرْحَمَ الرّاحِمِینَ .

( خدایا ما به تو شکایت می کنیم از نبودن پیامبرمان که درودهای تو بر او و آلش باد و از غیبت مولایمان و از بسیارى دشمنان و کمى افرادمان و از سختى فتنه ها و از جریان زمانه به زیانمان ، پس درود فرست بر محمد و آلش و کمک ده ما را بر این اوضاع ، به گشایش فورى از طرف خود و برطرف کردن رنج و ناراحتى و یارى با عزت و ظاهر ساختن سلطنت حقه و رحمتى از جانب تو که ما را فراگیرد و تندرستى از طرف تو که ما را بپوشاند ، به رحمتت اى مهربانترین مهربانان .)


===

منبع رودخانه نقره ای

http://mahsatarighat.blogfa.com/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۳۱
  • ۲۳۶ نمایش
  • پویش الهام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی