به امید بهار..

این وبلاگ له اظلاع رسانی اخرین اخبار و تحلیل های حامیان گفتمان بهار خواهد پرداخت
لطفا با لینک وبلاگ ما را در گسترش حرکت خود یاری دهید

آخرین مطالب

سرویس سیاسی خبرگزاری برنا/بهزاد مهرکش- سایت شفاف از جمله رسانه های اقماری حامی شهردار تهران است که گوی رقابات در توهین، تهمت و سیاه نمایی نسبت به دولت و حامیان او را گاهی از بیگانگان و لندن نشین ها نیز ربوده است، و اگرچه پرداختن به مطلبی که حتی اسم این رسانه در آن باشد در شان و منزلت دوستداران گفتمان انقلاب نیست اما گاهی برای تلنگری به برخی مسئولان مجبور می شویم تا برخی مسائل را متذکر شویم. این رسانه حامی قالیباف، این بار با رار دادن مطلبی در خصوص آینده سیاسی احمدی نژاد پس از اتمام ریاست جمهوری و با انتشار برخی نظرات که بعضا حاوی حرف هایی است که بیشتر شایسته منتشر کنندگان آن است، به توهین و سیاه نمایی مجدد نسبت به دولت و رئیس جمهور پرداخته است. این نظرات در ادامه بخش انتهایی مطلب مذکور آمده است و با پرسشی در انتهای آن مخاطبان را برای ارسال نظرات تهییج کرده است.

به مطلب سایت شفاف توجه کنید:

(((درباره جایگاه سیاسی آقای احمدی نژاد پس از ریاست جمهوری دهم چند سناریو وجود دارد.

یکی اینکه وی به عنوان فردی که قبلاً رئیس جمهور بوده در یک سمت رسمی و قانونی نظیر عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بگیرد و فعالیتی فراتر از آن نداشته باشد.

دوم این که به عنوان رهبر یک حزب یا جریان سیاسی وارد صحنه شود و یک تیم متشکلی را به عنوان یک حزب برای خود فراهم کند و تلاش کند که در انتخابات ریاست جمهوری آینده یا مجالس آتی نقش داشته باشد این مورد نیز با توجه به عملکرد دولت وی بسیار کمتر به آن پرداخته شده است؛ زیرا احمدی‌‌نژاد جریان قوی در کشور ایجاد نکرده بود که پس از دوران ریاست جمهوری او باقی بماند. نتایج انتخابات شورای شهر تهران و شکست حامیان دولت حاکی از همین مساله است.

سوم این که بعد از انتخابات ریاست جمهوری عزلت سیاسی اتخاذ کند و دیگر در صحنه سیاست حضور نداشته باشد.

عده ای نیز معتقدند ممکن است احمدی نژاد به ظاهر در صحنه سیاسی نباشد و در حاشیه قرار بگیرد، اما هدایت نامرئی بعضی از جریان‌های هوادار خود را بر عهده می‌گیرد.

سرنوشت احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری چه خواهد شد؟ نظر شما چیست؟)))


حال سوال اینجاست که در شرایط فعلی و پس از رقم خوردن حماسه با شکوه ملت ایران و در حالی که رهبر انقلاب از همدلی مسئولان سخن می گویند و مکررا به پرهیز از سیاه نمایی و حاشیه سازی تاکید دارند، طرح چنین سئوالی به حل کدام یک از مشکلات کشور کمک خواهد کرد؟ این سوالی جدیست که باید به آن پاسخ داده شود.



معلوم نیست دوستان محترم در نهادهای نظارتی که به صورت فله ای اقدام به فیلترینگ رسانه های حامی دولت می کنند بالاخره چه زمانی قرار است با این دست رسانه هایی که محتوایشان هیچ تناسبی با گفتمان انقلاب اسلامی ندارد برخورد کنند؟
 رسانه هایی که باعث شده اند گاهی از اینکه خود را در میان مردم به عنوان عضو کوچکی از جامعه مقدس رسانه ای کشور بخوانیم شرمنده شویم.
در زیر برخی از کامنت های منتشر شده از سوی سایت شفاف در ذیل مطلب مذکور، مشاهده می کنید(قبلا از مخاطبان محترم عذر خواهی می گردد و این مطلب بیشتر به منظور مطالبه ای از دستگاه محترم قضایی می باشد):





-باسلام.به نظر من ایشان بعداز تنفیذ ریاست جمهوری به آقای روحانی به کشور کانادا فرارکرده و پناهنده سیاسی شود.



-شایدم بر کهریزک!

-احمدی نژاد نباید پیش آن یکی در کانادا برود. باید محاکمه شود!

-اگر مثل بقیه سیستم قضایی های دنیا اصول دموکراسی و عدالت رو رعایت کنیم ن مثل نخست وزیر ها و رییس جمهور های دنیا باید محاکمه بشه

-نه نباید اینطور شود ایشان باید تقاص نابودی کشور را در این 8ساله به ملت و مسئولین پس بدهد اگر کشور قانون داشته باشد باید به عملکردش با ان تیمی که کنارش بوده مثل هاشمی ثمره ... ایشان باعث بی ابروئئ رئیس جمهور شده)جواب پس بدهد اخه شمائی که میگوئید ایشان خدوم بوده خدا وکیلی کلاهت را قاضی که ببین کدام کار مثبت را برای مردم انجام داده و کشور چقدر باید هزینه کند و تدبیر کند وضع را به 8سال پیش برگرداند

-برمی گرده گرمسار اونجا تبلیغات کنه برای شورای شهر گرمسار

-گل گفتی

-گرمسار یا آرادان؟

-بنظر میرسه بهترین گزینه برای مصلحت خود و مردم گزینه سوم باشد. ولی از انجا که ایشان بسیار جاه طلب و خودسر است گزینه دوم را انتخاب میکند که هم خود و مردم را به هم بدبین کند

-سلام به نظر من احمدی نزاد برمیگردد شهرداری و در قسمت خدمات خدمت صالحانه خود را انجام میدهد

-و اونجا هم هر روز قهر میکنه و شهرداری رو هم نابود میکنه.

-سلام.به نظر من احمدی نژادسنگین ورنگین برگردد به شهرشون و در مدرسه راهنمایی تدریس کند

-موافقم

-حیف نیستند آن بچه های مدرسه؟؟

-سطح علمی مدارس راهنمایی گرمسار خیلی پایین میره فکر دیگه ای براش بکنین

-بیچاره دانش اموزان ان مدرسه...

-حیف اون بچه ها نیست

-مخصوصا خدمات دروغگویی ، تهمت ، تورم ، مدیرت جهانی که منجر به درگیری و تحریم جهانی شد

-اگر من جای ریس قوی قضائیه بودم بعد پایان دوره این اقا ایشان و کابینه این اقا رو همه رو محاکمه میکردم

-گل گفتی اقامحمد

-ایشان به خاطر بلایی که بر سر وضعیت اقتصادی مملکت آورده و به خاطر منزوی و بی ارزش نمودن ملت ایران در نظر جهانیان در دوره ریاست خود، می بایست با قید دو فوریت و در اولین فرصت مورد محاکمه رسمی در مراجع قضایی قرار گیرند.

-تعجب میکنم از ساده لوحانی که هنوز گیر داده اند به پرداخت یارانه !!! 40 تومن داده 4000 تومن گرفته این کجاش افتخار داره ؟؟

-ضربات غیرقابل جبرانی بر اعتماد مردم نسبت به مسؤلان واردکردواثرات مخرب زیادی بر اقتصاد واخلاق جامعه وارد آوردکه قابل جبران نیست

-تاریخی مصرفش چند ساله گذشته!

-میشه یکی از خدمات ارزنده ایشان را بفرمائید ؟؟



-قوی تر شدن وجهه ایران در جهااااااان!!!!!! ایران با همه به جز ونزوئلا قهر بود. کار دکتر روحانی خیلی سنگینه باید از یه طرف نقشه شروع کنه و با کشورها آشتی کنه.

اما در مورد جایگاه احمدی نژاد پیش بینی می کنم ایشان با توجه به تمایل زائد الوصفی که به قدرت و ریاست دارند نتوانند در هیچ جا فعالیت نمایند و خود را به قوانین و هنجارهای ارگان و بخش و سازمانی محدود کنند، بلکه سعی خواهند کرد در حاشیه و بی سر و صدا آرام آرام خود را دوباره به شاگردان آیت الله مصباح نزدیک کنند تا ایشان روزنه ای باشند برای بازگشت مجدد به قدرت.

-واقعا بیچاره اون دانشجوهایی که این بشه استادشون

-احمدی نژاد از همان اول عددی نبوده و نیست جریانهای تندرو و افراطی و صدا و سیما ایشان را بیش از حد و اندازه در جامعه بزرگ کردندو با استفاده از قدرت تبلیغات و بایکوت کردن صدای دیگران ، شخص عامی مثل احمدی نژاد که اصلاً رجل سیاسی به حساب نمی امد به جایگاه رئیس جمهور رساندند البته عواقب و نتیجه این کار زشت را خودشان تجربه کردندو صداشون درنمی آید.

-افرین.افرین.افرین

-لیاقت شما همون احمدی نجاته !!!

-ما کشورمونو دوست داریم.نمیخوایم محمود بیشتر از این خرابش کنه

-ساحل عاج.بهترین کشور برای ایشون و دارو دسته ایشون.

-جزایر کومور هم خوبه،با رییس جمهورشونم دوسته!

-میتونن از ایشان در امور خرابکاری استفاده کنند چون استاد هستند !!!البته دولتش را هم استخدام کنند بد نیست یک سری آدمهای خود شیفته از خودراضی همیشه طلبکار و منت گذار برسر نظام و مردم و رهبر ببخشید گرچه تنها اینها مقصر نیستند اما حالم از این دولتی ها بد میشود!

-بنظر من برن یه گوشه بشینند در مورد این 8 سال واقعا تفکر کند اشتباهات خود را بشناسد ظلم و جفایی که در حق مردم با عدم مدیریت وجانبداری هایی که از بعضی ها کرد را با خود واگویه کند ببیند که آیا مسئولیت بزرگی را که بهش داده بودند را توانست حتی 10 درصد آنرا عملی کند؟برود و کینه هایی که در دلش بود و بگم بگم هایی را رقم زد را تفکر کند کلا تفکر کند که آیا رئیس یک دولت باید از افرادی کهپرونده های متعدد داشتند و خوشنام نبودند باید استفاده میکرد؟ و اصولا فکر کند میزان ضرررسانی به کشور و مردم و انقلاب و سودرانی اش چقدر بوده؟در مجموع بد هم نبوده اما ضررش بیشتر از سودش بوده است و در آخر اگر به این نتیجه رسید که بد کرده و از غرور کاذبش بکاهد توبه کند و دست از توهمات و ایده آل اندیشی که به درد یک رئیس دولت نمیخورد مگر این که آنرا پیاده میکرد بردارد!

-ایشان بهتر ست از این به بعد بخاطر بی قانونی ها و اعمال نظراتی که مصیبت اقتصاد امروز با بوجود آورد تا پایان عمر استغفار کند و گوشه عزلت اختیار کند

-به نظربنده دراینده برای جلو گیری ازنابودی سرمایه مردم باید باشراکت همکاران. خوشنام خود اقایان مشایی ،رحیمى،بقایی.ملکزاده،باید شرکت ساختمانی تاسیس وطرحها وپروژهای نیمه تمام گروه آریا و کیش،وقشم را اجرا کنند شاید مورد رحمت خدا ومردم. قرار بگیرند

-یک نفرهست نظر میده درمورد محمود که مثبت است احتمالا پسرش یا دخترش یا دامادش هست

-خداییش این مرد باید محاکمه شود خیلی خیانت کرد به مردم

-البته یه چیزی از قلم افتاد
ایشون که با فعل خود حرکت نمی کنند
هر کجا هاله ی نور رفت باهاش میرن:)))))))

-سلام
اگر عموی من است که من بهتر از همه می دانم که تنها عیبش این بود که فکر کرده بود نعوذبه ا..... منجی عالم بشریت است و آمده که تمام دنیا را به فکمک چاوز آباد کنه فقط اسم عدالت را یدک می کشید و تقصیر بنده خدا نبود ما الکی بهش رایی دادیم و نشناخته بار مسئولیت به این بزرگی را روی دوشش گذاشتیم . -ما خیلی وقتها تصمیماتمون از روی لجبازی و تحصبات و احساسات است بخاطر همین بیچاره را که خودش هم فکر نمی کرد رئیس جمهور کردیم پس همه تقصیرها را بگردن او نیندازیم

-واقعاً این آدم در شأن ملت ایران نبود خداکنه خودش بفهمه که بازیچه دیگران بود دیگه ملت را بازی ندن

-احمدی نژاد آدم خوبیه ولی ریاست جمهوری لباسی بود که بسیار بسیار به تنش گشاد بود

-بنظرم با افتتاح چندین سایت و رسانه و با اقدامات فرهنگی در پی تخریب دولت اصلاحات بر میاد

-به این امید که روزی شخصی با قدرت در تمام زمینه ها سردمدار ریاست جمهوری شود از شیخ حسن کلید ساز یا محمود جون کاری بر نمیاد

-به همراه رحیم مشائی میرن اوین پیش جوانفکر تا مقاله بنویسن.

-حتی به دانشگاه هم نباید راهش داد. باید جای خود را با آقای موسوی و کروبی عوض کند.



-میره میشینه تو خونه و خاطراتش با اسفندیار جونش می نویسند ویک کتاب پرتیرازی میشه که چندبار تجدید چاپ میشه

-به نظر بنده ایشان می تواند مدیر موفق باشد ، پیشنهاد می کنم شرکتی به نام بگم بگم تاسیس کند و بقیه بگم بگم های ناگفته ای را تولید و به بازار عرضه نماید

-باسلام بنظرمن بهترین گزینه برای ایشان فرمانداری شهرستان بندرعباس است یافرمانداری اردبیل آنهم بشرطی که هرهفته به استاندارمربوطه گزارش دهد(حتماقیدنمایید)

-چنین به نظر میرسد که ایشان به دلیل سلایق شخصی و حیف و میل بیت المال و تخلف اشکار اقای بق... و رحی.. و... محاکمه و به احتمال زیاد به دلیل تخلفات عدیده و اشکار خود نامبرده بقیه عمر را در ... سپری خواهند کرد




شاید تا همینجای کار برای مسئولان محترم قضایی حجت تمام شده باشد که تکانی بخورند و برای برخورند با سایت های هتاکی از این قبیل که توهین های بی بدیلی را به رئیس جمهور قانونی کشور منتشر می کنند تصمیمی اتخاذ کنند. اینجاست که باید گفت احمدی نژاد برای حقانیت تو همین بس که سیاه نما ها بر تو ناجوانمردانه حمله کنند. مدعیان ایجاد خط قرمز برای احمدی نژاد کجا هستند تا پاسخ دهند که این چه خط قرمزی است که تنها با حامیان او برخورد می شود؟ تنها رسانه های حامی او توقیف می شوند؟

مشاورین و معاونینش در بدترین شرایط ممکن بازداشت می شوند؟ منحرفش می خوانند؟ فرماسون، یهودی و خطر از صدر اسلام تا کنون را روانه اطرافیانش می کنند؟ یک قاضی شعبه بر خلاف روند اداری با خودکار برایش احضاریه می فرستد برای دادگاهی که تاریخش شش ماه آینده است آن هم یک روز بعد از آن جسارت شیمون پرز که گفته بود احمدی نژاد نباید از مجازات در امان بماند. و این روزها هم که رسانه ها در توهین و سیاه نمایی نسبت به او و دولتش از هم پیشی می گیرند.
حال جای سئوال اینجاست منظور برخی از باز نبودن فضای نقد و رسانه چیست؟ خدا می داند.

از همه این ها که بگذریم تنها دلخوشیمان به وجود رهبر فرزانه ایست که این روزها در بین مدعیان دفاع از او غریب تر است تا میان بیگانگان. اما راستی آقایمان چه می گوید؟ آنچه در ادامه می آید بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب تنها در 9 ماه پیش(2/6/91) در اوج فشارها به دولت، در دیدار با اعضای هیات دولت است، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد:


""...خب، نقاط قوتی وجود دارد؛ ضعف هایی هم وجود دارد. در جمع‌‌بندى نقاط قوّت و نقاط ضعف، وقتى ما نگاه میکنیم، ترجیح را به نقاط قوّت میدهیم؛ ل
یکن این معنایش این نیست که ما ضعفها را نباید برطرف کنیم. خب، در طول این چند سال در کشور کارهاى وسیع عمرانى انجام گرفته؛ بخصوص در مناطق دوردست، در بخشهاى مختلف؛ اینها واقعاً کارهاى مهمى است؛ این یک رویکرد بسیار مهمى در حرکت دولت است. از این قضیه بگیرید، تا پیشرفتهاى چشمگیرى که در زمینه‌‌ى علم و فناورى به وجود آمده. این پیشرفتهائى که در این چند سال در زمینه‌‌ى علم و فناورى صورت گرفته، خیلى قابل توجه است .

در زمینه‌‌ى ارتقاء جایگاه کشور در عرصه‌‌ى سیاست خارجى و مسائل بین‌‌المللى هم همین جور است. امروز در عرصه‌‌ى سیاست خارجى، ثقل و وزنه‌‌ى کشور با چند سال قبل تفاوت دارد؛ ما در مسائل، تأثیرگذاریم؛ اینها مهم است. در حوادثى هم که پیش آمده، ما تأثیرگذار بوده‌‌ایم - که آن، داستان جداگانه‌‌اى دارد - به نظر ما آن هم خیلى مهم است .
یک بخش دیگر از این نقاط قوّتى که به نظر من روى آن باید تکیه کرد، مسئله‌‌ى برجسته شدن ارزشهاى انقلاب است. در این سالهائى که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چیزهائى که امام به آن توصیه میکردند و ما آنها را از انقلاب آموختیم، خوشبختانه کاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ى ساده‌‌زیستى مسئولان، استکبارستیزى، افتخار به انقلابیگرى. یک دوره‌‌اى بر ما گذشت که اسم انقلاب و انقلابیگرى و اینها به انزوا افتاده بود؛ سعى میکردند به عنوان یک ارزش منفى یا ضد ارزش، از این چیزها یاد کنند؛ مقاله مینوشتند، حرف میزدند، گفته میشد. امروز خوشبختانه اینجور نیست، درست بعکس است؛ گرایش عمومى مردم و مسئولان کشور به حرکت انقلابى، جهتگیرى انقلابى، ارزشهاى انقلابى و مبانى انقلاب است. این را توجه داشته باشید که یکى از عوامل گرایش مردم به دولت، همینهاست؛ یعنى مردم به این ارزشها اهمیت میدهند. مسئله‌‌ى دعوت به عدالت، مسئله‌‌ى ساده‌‌زیستى، دور بودن مسئولان از تجمل؛ اینها خیلى چیزهاى مهمى است.

تلاش دولت در جهت ارتباط با مردم، تلاش فوق‌‌العاده‌‌ى کارى که خوشبختانه در دولت مشاهده میشود؛ اینها چیزهاى خوبى است. البته توجه کنید که این تلاش فراوانى که دارید انجام میدهید، با کیفیتِ خوب و با عمل کردن به آنچه که میگوئید، همراه باشد؛ روى این تکیه کنید. البته طبیعى است که شما میخواهید آنچه را که میگوئید، بتوانید عمل کنید - در این شکى نیست - اما روى این اهتمام داشته باشید که هر آنچه به عنوان یک وعده از شما صادر میشود، مردم در موعد معین ببینند که آن وعده تحقق پیدا کرد. اگر از صد تا کارى که شما میگوئید، نودتایش را انجام بدهید، ده تایش انجام نگیرد، همین در ذهن مردم یک اختلالى ایجاد خواهد کرد. آنچه را که آدم احتمال میدهد انجام نشود، به صورت احتمال بگوید، به صورت قطع و یقین نگوید. به نظر من این چیز بسیار مهمى است.

خب، هر بیننده‌‌اى احساس میکند و مى‌‌بیند که تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در این سالهاى اخیر، بخصوص در همین شش هفت سال گذشته و بخصوص در این دو سه سال اخیر، بیشتر شده. به نظر من دو سه عامل تأثیر دارد که ما اگر بدانیم انگیزه‌‌هاى دشمن از کجا ناشى میشود، تکلیف خود را در برنامه‌‌ریزى‌‌هامان بهتر میفهمیم. به نظر من یکى از علل این دشمنى‌‌ها، همین پیشرفتهاى شماست؛ یعنى میخواهند این پیشرفتها کند شود. جمهورى اسلامى با داعیه‌‌ى اسلام‌‌خواهى، با داعیه‌‌ى مردم‌‌سالارى اسلامى، با داعیه‌‌ى رد و نفى مستدل لیبرال دموکراسى، براى تشکیلات استکبارى دنیا یک خطرى است. هرچه شما بیشتر پیشرفت کنید، این خطر براى آنها بیشتر خواهد شد. میخواهند جلوى این را بگیرند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۰۱
  • ۴۴۹ نمایش
  • پویش الهام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی