به امید بهار..

این وبلاگ له اظلاع رسانی اخرین اخبار و تحلیل های حامیان گفتمان بهار خواهد پرداخت
لطفا با لینک وبلاگ ما را در گسترش حرکت خود یاری دهید

آخرین مطالب

محمدرضا تقوی فرد به سی.سی.یو منتقل شد

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ

محمد رضا تقوی فرد، سردبیر و مدیرمسئول روزنامه خورشید، عصر روز دوشنبه سوم تیر 1392 در محل کارش دچار حمله قلبی شده و پس از اعزام به بیمارستان، در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.
به گزارش خبرنگار شبکه ایران، پزشکان علت بروز حمله قلبی را "فشار بالای عصبی" عنوان کرده اما به همراهان وی گفته اند نمی توانند درباره بهبودی سریع وی با اطمینان سخن بگویند.
تقوی فرد دیروز در برابر هیات منصفه مطبوعات، از خود در برابر اتهامات وارد شده از سوی مدعی العموم، دفاع کرد. مدعی العموم، مطالبی که تقوی فرد پس از مرگ ستار بهشتی و در نقد عملکرد دستگاه های مربوطه نوشته بود را مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانسته و از وی شکایت کرده بود.
به گفته نزدیکانِ تقوی فرد، دادگاهِ دیروز بر وی بسیار سخت گذشته است. او پس از جلسه دادگاه به یکی از نزدیکانش گفته از اینکه در دادگاه، او را به دلیل اعتراض به مرگ ستار بهشتی،"صدای ضدانقلاب" خوانده اند، بسیار غمگین و دل شکسته شده است.

تقوی فرد عمده سالهای نواجوانی و جوانی اش را در جبهه بوده و از جانبازان 8 سال دفاع مقدس است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۰۴
  • ۴۷۹ نمایش
  • پویش الهام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی